لوله بازکنی مجیدیه

احتمالا شما نیز هنگام استفاده از سرویس بهداشتی یا فشار دادن سیفون توالت فرنگی با صحنه تجمع آب در لوله فاضلاب یا تخلیه آرام مواجه شده اید. ممکن است هنگام شستشوی ظروف، آب از سینک پایین نرود و از لوله کف آشپزخانه بالا بیاید.این مشکل در اثر بی توجهی، استفاده نادرست از لوله ها و عدم رعایت اصول در نگهداری از لوله ها اتفاق می افتد که باید از یک متخصص لوله بازکن (لوله بازکنی مجیدیه) کمک بگیرید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت لوله بازکنی مجیدیه

لوله بازکنی مجیدیه در تهران مفتخر است به بیش از دو دهه خدمت به ساکنان شرق استان تهران بوده است. 

ما با ارائه خدمات  لوله‌بازکنی، با انواع روش‌های فنر زنی، تراکم هوا و واترجت، تخلیه چاه، پیدا کردن سر چاه، رفع نم و رطوبت، نصب توالت فرنگی، تبدیل توالت فرنگی به ایرانی بدون تخریب و انواع خدمات لوله‌کشی، شامل لوله‌کشی ساختمان، لوله‌کشی موتورخانه، لوله‌کشی پکیج و رادیاتور، لوله‌کشی فاضلاب، همیشه در کنار شما بوده، هستیم و خواهیم بود.

خدمات ارزان قیمت و ۲۴ ساعته‌ی لوله باز کنی مجیدیه، فقط یک هدف را دنبال می‌کند: رضایت و آرامش شما. به صورت شبانه‌روزی، بدون تعطیلی با ارزان‌ترین قیمت و بهترین کیفیت، با کادری مجرب و آموزش‌دیده در خدمت به مردم  می‌باشد.هر زمان با گرفتگی لوله‌های حمام، آشپزخانه، دستشویی، توالت فرنگی، پاسیو، پارکینگ، حیاط، پشت بام، ناودانی و … مواجه شدید پس می‌توانید از خدمات ما کمک بگیرید.صورت شبانه‌روزی و بدون تعطیلی، به‌صورت رایگان آماده ارائه مشاوره به شما می‌باشد.

تخلیه چاه در مجیدیه

تخلیه چاه مجیدیه پر شدن چاه در  براثر بارندگی یا تجمع فضولات در چاه اتفاق می افتد در این مواقع شما باید با ما تماس بگیرید و عملیاتی که توسط تانکرهای ۶ و ۱۲ هزار لیتری برای تخلیه لجن و آب جمع شده در چاه انجام می شود را تخلیه چاه می نمایند.پمپ مکنده یکی از ابزارهایی است که برای تخلیه استفاده می شود و نام دیگر پمپ، کفکش است. لوله بازکنی و تخلیه چاه مجیدیه با ۲۰سال خدمت به شهروندان  به صورت هفت روز هفته و ایام تعطیلات عید و محرم به صورت ۲۴ساعته به شهروندان مجیدیه خدمات ارائه می دهند.

تخلیه چاه مجیدیه همانطور که از اسمش معلوم است به معنای خالی کردن چاه از هرگونه مواد زائد ، لجن ، جامدات و .. است که توسط پمپ های مکنده قوی انجام می شود. البته میزان گرفتگی چاه با اندازه ی ماشین رایطه ی مستقیم دارد که تشخیصش توسط افراد متخصص ما انجام میگیرد. وقتی چاه می گیرد آب بالا می زند و تمام مواد زائد بیرون می ریزد آن موقع دیگر وقتش است با میهن لوله تماس بگیرید تا چاه را کاملا تخلیه کند و دیگر در مدت کوتاهی دوباره نیاز به تخلیه چاه نداشته باشید.

در مواردی که لوله فاضلاب توالت دچار گرفتگی شده‌است، معمولاً نیاز به تخلیه چاه است. در این مقاله به روش ساده تخلیه چاه اشاره می‌کنیم که البته در بسیاری از توالت‌ها قابل اجراست.

فاضلاب دست‌شویی دارای یک لوله U شکل است که همیشه مقداری آب درون خود نگه می‌دارد تا مانع ورود بوی نامطبوع فاضلاب به محیط دست‌شویی شود.

این لوله U شکل، استعداد زیادی برای گرفتگی دارد. معمولاً فاضلاب و یا موارد زائد در آن گیر کرده و از آن عبور نمی‌کنند. همین امر باعث گرفتگی لوله فاضلاب می‌شود.

جهت رفع گرفتگی لوله باید این لوله را باز کرد، آن را تخلیه کرده و درون آن را تمیز کرد. در صورتی که علت گرفتگی سیستم فاضلاب، گرفتگی لوله U شکل باشد، با این روش مشکل برطرف خواهد شد.

1.یک تشت یا سطل در زیر لوله U شکل قرار دهید تا پس از باز کردن، فاضلاب و مواد زائد درون آن ریخته و از کثیف شدن محیط جلوگیری شود.

2.لوله با به آرامی و با دقت باز کنید. برای این کار به آچارهای مخصوص نیاز دارید.

3.لوله را وارونه کرده، آن را تخلیه کنید.

4.بهتر است با یک مسواک به درد نخور، آن را تمیز کنید و رسوبات آن را از بین ببرید.

5.سپس با دقت آن را ببندید و از درست بودن اتصالات مطمئن شوید؛ تا با نشت و چکه کردن فاضلاب با مشکل دیگری مواجه نشوید

زمانی که با کارشناس ما تماس 09104990375 بگیرید، او نزدیک‌ترین متخصص به محل شما را خبر کرده و به این ترتیب متخصص در سریع‌ترین زمان ممکن (کم‌تر از 30 دقیقه) خودش را به محل‌تان می‌رساند.در ادامه او اقدام به بررسی دلیل اصلی مشکل گرفتگی لوله‌ها می‌کند. بعد از اینکه بدون کثیف‌کاری و تخریب دلیل اصلی معلوم شد، متخصص اقدام به رفع آن می‌کند. البته اغلب گرفتگی‌های لوله منازل به دلیل تجمع کثیفی در لوله است و این مشکل را متخصص ما با فنر مخصوص از بین می‌برد.