لوله بازکنی نوبنیاد تهران

 لوله بازکنی نوبنیاد تهران شبانه روز ندارد و گرفتگی لوله همشهریان عزیز را در هر ساعت از شبانه روز همراهی می نماید.رضایت مشتریان برای ما خیلی اهمیت دارد چون کار را به کاردان می سپارند و گرفتگی لوله را در کمترین زمان سرویس کاران ما حل می کنند چون با تجهیزات کامل و با سابقه بیست سال می دانند که چه دستگاهی و چه فنری کجا استفاده نمایند لوله بازکنی در منطقه نوبنیاد متخصص در رفع گرفتگی لوله است دارای کادری با تجربه و حرفه ای با سرویس شبانه روزی آماده خدمات رسانی به شهروندان سراسر نوبنیاد می باشد.

رفع گرفتگی در نوبنیاد تهران 

برای رفع گرفتگی لوله حمام،آشپزخانه،سرویس بهداشتی،کفشور،روشویی،پارکینگ،ناودانی،توالت ایرانی و فرنگی را می توان به لوله بازکنی نوبنیاد سپرد

روش‌های خانگی از بین بردن بوی بد فاضلاب 

با توجه به مطالب فوق، در صورتی که علت بوی بد فاضلاب ناشی از گرفتگی لوله‌ها و رسوبات فاضلاب در لوله‌های ورودی سیستم فاضلاب باشد، می‌توان از روش‌های زیر برای رفع این بوی بد استفاده کرد.

سرکه و جوش شیرین :

حلال خوبی برای چربی‌ها و مواد فاضلاب می‌باشد که معمولاً باعث انتشار بوی بد در محیط می‌شوند.

  ۱۰۰ گرم جوش شیرین را به صورت خشک درون لوله فاضلاب بریزید   یک فنجان سرکه روی آن بریزید.یک کتری روی اجاق گاز بگذارید تا جوش بیاید (تقریباً ۲۰ دقیقه) کتری آب جوش را به یکباره روی آن بریزید تا جرم‌ها و چربی‌ها را بشوید.

  آب لیمو و جوش شیرین:

 آب‌لیمو و جوش شیرین حلال بسیار خوبی برای چربی‌ها و دیگر رسوبات گندیده‌ای است که در سیستم فاضلاب باعث انتشار بوی بد می‌شوند.

یک فنجان جوش شیرین داخل ورودی فاضلاب بریزید.

 یک فنجان آب‌لیمو روی آن بریزید.

 کمی صبر کنید.

مقدار کمی آب سرد روی آن بریزید و به مدت ۲۰ دقیقه صبر کنید تا چربی‌ها و مواد دیگر حل شوند.

لیمو نمک و یخ:

  یک لیتر آب بردارید.

دو قاشق غذاخوری نمک به آن اضافه کنید.

یک فنجان آب‌لیمو به آن اضافه کنید.

بگذارید درون فریزر تا یخ بزند.

آن را روی ورودی لوله فاضلاب بگذارید تا به آرامی آب شده و وارد لوله شود.

بدین‌ترتیب، محلول شما به آرامی با پس‌مانده‌های غذا واکنش داده و آن‌ها را حل می‌کند.

 این روش را می‌توانید چندین بار تکرار کنید

روش‌های حرفه‌ای از بین بردن بوی بد فاضلاب نوبنیاد

در اولین قدم متخصصان لوله‌بازکنی نوبنیاد اقدام به شناسایی دلیل انتشار بوی بد فاضلاب به درون ساختمان می‌نمایند.

 علت بوی بد، شکستگی یا نشت آب از لوله U  شکل باشد، متخصصان لوله‌بازکنی نوبنیاد با تعویض آن، مشکل بوی بد را برطرف می‌کنند.

 انتشار بوی بد، رسوبات گندیده درون لوله باشد، اقدام به لایه‌روبی و رسوب زدایی می‌کنند که ممکن است با فنرزنی صورت گیرد یا با استفاده از محلول مناسب.

 بوی بد فاضلاب گرفتگی لوله‌ها و جمع شدن مواد فاضلاب درون لوله‌ها و ایجاد گازهای فاضلاب درون لوله‌ها باشد، با استفاده از روش مناسب، اقدام به رفع گرفتگی لوله نموده، مشکل را برطرف می‌کنند.

در صورتی که روش‌های خانگی ارائه شده در بالا جواب ندهد، یا بوی بد فاضلاب در تمامی منزل قابل استشمام باشد، حتماً از متخصصان لوله‌بازکنی نوبنیاد کمک بگیرید

رفع بوی بد توالت فرنگی نوبنیاد

توالت فرنگی معمولاً مقداری آب درون خود نگه می‌دارد که مانع نفوذ بودی بد فاضلاب از طریق لوله اصلی می‌شود. در صورتی که به هر دلیل این آب تخلیه شود، نمی‌تواند مانع انتشار بوی بد فاضلاب شود.

این مشکل زمانی پیش می‌آید که نصب توالت فرنگی با مشکل همراه باشد. در این صورت باید با یک متخصص تماس گرفته و از او کمک بگیرید. می‌توانید با کلیک روی این لینک از متخصصان شرکت لوله‌بازکنی نوبنیاد کمک بگیرید.

یکی دیگر از دلایل انتشار بوی بد فاضلاب از طریق توالت فرنگی، معیوب بودن بوگیر (حلقه آب‌بندی) توالت فرنگی است. همان‌طور که در شکل می‌بینید، این حلقه باعث می‌شود بو از کناره‌های لوله وارد محیط نشوند.

امروزه بوگیرهای ژله‌ای طراحی و تولید شده‌اند که بسیار مؤثر هستند و از نفوذ بوی بد فاضلاب به داخل محیط به طور کامل جلوگیری می‌کنند. البته تعویض این حلقه‌ها باید به وسیله نیروهای متخصص صورت گیرد تا کارایی کامل داشته باشند. با کلیک روی این لینک می‌توانید از متخصصان لوله‌بازکنی نوبنیاد کمک بگیرید.

بازکردن لوله با کمترین هزینه ممکن

ما بهترین لوله بازکنی در نوبنیاد را به شما عزیزان معرفی میکنیم .

ما بهترین ها را برای شما در نظر گرفته ایم و با بهترین ابزار و دستگاه های پیشرفته می‌توانیم خدمتگزار مطمئنی برای شما باشید از این که ما را انتخاب می‌کنید سپاسگذاریم و این فرصت را قدر می‌دانیم تا شما عزیزان را به بهترین شیوه یاری رسانیم.

آیا لوله بازکنی محدوده ی نوبنیاد تضمینی انجام می شود؟

بله، لوله بازکنی محدوده نوبنیاد شرکت لوله بازکن بصورت تضمینی ارائه می شود. تضمین ما تحویل لوله باز شده به مشتری از انواع گرفتگی فاضلابی است. این یعنی شما می توانید با خیالی آسوده از بابت باز شدن لوله فاضلاب ساختمانتان از خدمات بی نظیر لوله بازکن استفاده کنید.

 
باز کردن لوله های شهر پیروزی

زمان رسیدن لوله بازکن در منطقه نوبنیاد به محل چقدر است؟

ما با استخدام کردن نیروهای فنی متعدد در سراسر نوبنیاد از جمله شرق، تلاش می کنیم در کوتاه ترین زمان ممکن سرویسکار را به محل اعزام کنیم. به طور کلی، حدودا ۳۰ دقیقه زمان لازم است تا لوله بازکن نوبنیاد به محل برسد. گاهی اوقات این زمان کمتر هم می شود.